last day

Sista dagen som år 2009, såå jävla skönt!
2009 har varit ett helt okej år för min del, med ett antal dåliga saker men
även positiva saker här hänt såklart!
Men hoppas 2010 blir riktigt mycket bättre..
Idag blir det mat med girlsen indisk gott!
sen blir det på lokalfest och sedan på efter fest yey.

nyår handlar om att fira och umgås med dem man älskar
helt enkelt de närmsta! =D

Detta året ska allting handla om mig och min familj & mina vänner,
ska inte låta någon alls förstöra.
Vill man va i mitt liv så ska man visa det och uppskatta det
annars kan man kasta sig i närmaste soptunna!

Ha en fin nyåår allihoppa,
Bilder från idag kommer komma det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0