lördagg

Hejsan bloggen,
Överraskningsfest igår hos patricia öööver roligt!!
Gick hem på dagen idag och sedan duschade jag,
sen åkte jag och patricia in till stan.
Där mötte vi upp Cilla och Vicky (som fyller år idag)
vi firade vicky :) hon fick gå runt med ögonbindel lite i stan,
och sedan väl frame i bio salongen,
så var det bara att se på paranomal activity...
vad ni än göör se INTE den!!!!
Jag har aldrig varit så här rädd i hela mitt liv och hjärtat pumpar fortfarande
100 slag extra.
Min hund ska helt klart sova i min säng i natt!
Mamma kom o hämtade mig på ängarna, och när vi kommer hem
så bjuder hon mig på lussebullar som hon har bakat, riktigt goda såklart!
Gissa vad jag kränger just nu?!

En trevlig kväll med flickorna iallafall! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0