Natasha

PERSONLIGHET-
blyg; oftast inte, isåfall bara i början haha
smart; ja
långsam; alltid snabb
stressad; nej
tålmodig; verkligen inte!
djup; händer inte så ofta
öppen; nope inte för alla
ärlig; japp
positiv; yääs
rolig; jaa är underhållaren juue
ansvarsfull; ja det är jag verkligen

-VÄNSKAP-
svikit en kompis; nej
förlorat en bästa vän; inte förlorat, isåfall bara slutat umgås för ett tag
sagt att jag älskar en kompis; ja?
sovit med en killkompis; nej
sovit med en tjejkompis; jaa
pussat en av samma kön; hihi ja
slagit en kompis; haha inte slagit på riktigt bara på skoj
en kompis som vet allt; ja!
berättat hemligheter; jadu

-KÄRLEK-
är du kär: känslor försvinner inte bara
blivit sårad; kanske inte sårad så men ja
krossat någons hjärta; tyvärr ja
gett någon ditt hjärta; ja tyvärr det med
"playat"; -
sagt att jag älskar någon och menat det; jaa, annars säger jag inte det
sagt att jag älskar någon, och ljugit; nej aldrig?

-FAVORITER-
låt just nu; demarco - S.S
bok; har faktiskt ett antal
lärare i skolan; gillar faktiskt alla våra lärare utom tvvå
plats; utomlaandssss!!
frukt; jordgubbar & apelsin

-ÖVRIGT-
opererat mig; ja det har jag
cyklat omkull; kanske när jag var liten hehe
sjungit i duschen; jaafan
hoppat bungyjump; neej  
fobi för något; spindlar och kryp ush
sett någon dö; nej
varit på begravning; ja
sagt att jag hatar någon; ja

LIVET;
svart eller vitt; vitt
rött eller blått; tött
skriva eller tala; både och beror på
vatten eller cola; cola (a)
nagelbitare; nix
mobil eller mp3; Ipod & min mobil
snygg eller charmig; både och
lösgodis eller choklad; både och :D
frukt eller grönsak; frukt
film eller serie; film
festa eller softa; beror på, festa ibland och softa mycket
sommar eller vinter; sommar lätt!!
fredag eller lördag; hela helgen haha
ljus eller lampa; ljus är mysigt
övervikt eller undernärd; inget av det
kärlek eller vänskap; både och, båda ska vara förevigt jue
bio eller hemmakväll; bio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0