15 thing's

15 saker ni inte visste om mig, eller?


1. Jag äter inte någonting från havet.
2. Livrädd för spindlar och kryp.
3. Pratar bebis språk med min hund haha.
4. Jag har opererat båda mina lillfingrar.
5. Jag älskar smycken, bär alltid guld.
6. Jag lär mig faktiskt alltid av mina misstag.
7. Älskar att se på disney filmer när jag är sjuk.
8. Har ridit sedan jag var 5år, har paus nu men ska snart börja rida igen.
9. Älskar sol, bad men gillar också att åka skidor.
10. Har aldrig brytit ett ben eller något, bara ett revben.
11. Jag har hög smärtgräns.
12. Har allergier och astma.
13. Jag är uppvuxen med hundar, rottweiler's!
14. Är inte ett dugg beroende av data eller tv (y)
15. Jag vill hitta den rätta och gifta mig tidigt och jag vill ha fem barn hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0