tisdag.. onsdag

Hej hoppp,
idag vaknade jag och patricia vid tre.. dålig vana haha
Sen fixade vi lite här och gick hem till patricia på
kalas, hennes mamma fyllde år :D
där åt vi god mat och efterätt haha, sen kom joss.
Vid 10 mötte vi upp vicky och cilla på mcd
sen snackade vi om en massa och vips var klockan
01.00 och då kom vi på att bussen slutade gå vid tolv..
Ingen orkade köra enda till vellinge och dom som gjorde
hade inte bil :( haaha
så jag,patricia och joss har suttit på mcd och ätit 4 ggr riktigt mycket
och varit ute och gått enda till 05.45! inte så roligt men endå mysigt.
Nu är vi home.. snart blir det sängen för min del iallafall
imorgon eller ja idag, blir det chilla, ska handla lite matvaror,
och göra mitt arbete helt färdigt!! wow haahaha

puss på er /natasha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0