uppdatering från natshi

Idag gick tjajorna och jag hem till mig
först ut me maya och sen gjorde vi engelskan
och pluggade på den (prov på torsdag) tråkigt men ja :)
Sen gick jag och joss & handlade kebab och falafel
me love falafel! Fick rabatt och smaka ny gjorda.
Vi gick sedan och handlade lite haha
golvmopp, tvål, de nya märket på shampoo och balsam syoss 
använder annars tresemme :D
Tog i majsolja i mitt hår igår har hört att det skulle vara bra
men fyfan det gick inte ut helt och luktar inte gott, ska inte prova igen!

Sen gick vi alla + maya och wiggo ut och promenixa
följde joss hemåt och sedan gick jag och olivia låångt.
Nu har dem fått rasta av sig ordentligt och drog nästan omkull oss hehe (a)

Imorgon ska jag & jossan in till stan!
Nu ska jag krypa ner i min varma säng där redan min boubis ligger och nannar.
puss /natasha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0